נכה/מוגבל – נא להתקשר לרכז נגישות לעזרה 03-9213532

מינימום להזמנה – 150 ש״ח

לא מתקינים מערכות מעבר לקו הירוק

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

האם כל המוצרים שלכם במלאי וזמינים למשלוח?   

כל המוצרים שאנו מציעים נמצאים במלאי וזמינים למשלוח מיידי, אלא במקרה של מוצרים בודדים שצוין בפירוש אחרת.

 

היכן אתם נמצאים והאם ניתן להגיע אליכם כדי לרכוש במקום?    

חנות פילטרשופ מופעלת ע"י "נ.כ.ס נציגויות כלליות וסוכנויות בע"מ" (1981). החברה נמצאת ברחוב בזל 34 בפ"ת.

ניתן בהחלט להגיע בשעות הפעילות ולבצע רכישה במשרדנו. המחירים הם אלה המפורסמים באתר.

 

מהו זמן האספקה של המוצרים?    

כל ההזמנות נארזות ונשלחות לכל היותר בתוך 2 ימי עסקים. 

אנו מחייבים את כרטיס האשראי שלכם רק כאשר המוצר קיים במלאי ומוכן לאריזה ומשלוח, ולא קודם לכן.

 

מהי דרך המשלוח ומה העלות שלה?    

מוצרים עד משקל 2 ק"ג (כולל משקל האריזה), נשלחים בדואר רשום כברירת מחדל – אלא אם בחרת אחרת בתהליך הקניה.

מוצרים מ 2 ק"ג ומעלה (כולל משקל האריזה), יישלחו בדואר שליחים לפי דרישת דואר ישראל.

לידיעתכם, רשות הדואר ביטלה את האפשרות לשלוח דברי דואר מעל משקל של 2 קילוגרם באופן רשום.

דמי המשלוח המחויבים מחושבים לפי משקל מדויק של המוצרים ומשקפים את עלות המשלוח האמיתיים שאנו משלמים (ולעתים אף פחות), ללא מטרת רווח. 

 

אני מבקש להחזיר / להחליף מוצר. כיצד עלי לפעול?    

ניתן לבצע החלפה/החזרה תוך 14 יום מרגע קבלת המוצר, בצירוף חשבונית מקור והמוצר שלם וארוז באריזשתו המקורית ללא פגע.

ההחזרה/החלפה יכולה להתבצע במשרדנו, או במשלוח חזרה בדואר.

אנו ממליצים ליצור קשר קודם לכן על מנת לתאם את כל הפרטים.

 

האם הקניה דרך האתר מאובטחת?    

בהחלט כן! אתר פילטרשופ מאושר לקניה מקוונת על-ידי חברות האשראי לביצוע עסקאות דרך האינטרנט.

האבטחה באתר מבוססת על הצפנה בפרוטוקול SSL 128 BIT ובכך היא מעניקה בטחון מקסימלי בעת מסירת

פרטי כרטיס אשראי ברשת. 

 

ומה אם המוצר שקיבלתי אינו תקין?    

אנו מייבאים מוצרים איכותיים ביותר משורה של יצרנים מהמובילים בעולם בתחום טיהור המים. במקרים נדירים בהם מוצר סובל מפגם בייצור, אנא פנה אלינו. 

במידה שיימצא פגם במוצר (ויתברר שאין מדובר בהתקנה/תפעול לא נכונים או תקלה הקשורה בגורם שלישי), פילטרשופ תחליף את המוצר בחדש. הקביעה המקצועית לגבי תקינות המוצר הינה באחריות פילטרשופ, אשר תבחן את המוצר באופן אובייקטיבי והוגן.

 

כיצד ניתן לשלם ברכישה אצלכם?    

ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי של ישראכרט, אמריקן אקספרס, ויזה (לאומי וכ.א.ל), ומזומן בעת איסוף עצמי בלבד.

ניתן גם לשלם בצ'ק, אך דרך זו פחות מומלצת, מכיוון שהיא מעכבת את הטיפול בהזמנה. תוכלו לשלוח את הצ'ק אל כתובתנו בצירוף דף עם פרטים והזמנה. מיד עם פירעון הצ'ק (כ 4-5 ימי עסקים לרוב) נוציא את המשלוח אליכם.    

 

האם ניתן לשלם בתשלומים ללא ריבית?    

אנא כנס לדף המידע על התשלומים ותוכל לצפות בכל התנאים.

   

תמיד לשירותך,

צוות פילטרשופ 

נכס/פילטרשופ עושה מאמצים גדולים להעניק ללקוח את המוצרים הטובים ביותר בתחום כמו גם את השירות הטוב ביותר

נגישות