- אחריות של שנה תינתן למוצרינו. האחריות מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החברה או בייצור וכן עבור ההתקנה אם בוצעה על ידי טכנאי החברה.
- האחריות ניתנת לכל מערכות האוסמוזה ההפוכה וכן לכל מערכות טיהור המים שאינן מבוססות אוסמוזה, כאמור לתקופה של שנה מיום הרכישה ובתנאי שהמערכות הותקנו על ידי טכנאי החברה.
- במידה ומערכת הותקנה שלא על ידי החברה, אין החברה אחראית על המערכת המותקנת בבית הלקוח. האחריות תכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החברה או בייצור בלבד ולמשך שנה בלבד.
- האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות החנות או אתר המכירות https://www.filtershop.co.il. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.
- הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.
- אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה שגויה
- החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.
- להפעלת האחריות ולקבלת שירות למוצר יש ליצור קשר עם החברה בטלפון: 03-9213532
מדיניות החזרת מוצרים
התנאים המצטברים לביטול עסקה בחנות לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) הנם:
1. המוצר עלה למעלה מ – 50 ₪.
2. הצרכן החזיר את המוצר לחנות בתוך 14 ימים מיום הרכישה באריזתו המקורית.
3. המוצר לא נפגם.
4. הצרכן לא עשה במוצר שימוש.
5. הצרכן הציג הוכחת קניה – פתק החלפה, חשבונית, או סרט קופה, או הוכחה אחרת לביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששילם הצרכן בעדה ואמצעי התשלום.
לגבי מערכות מים למיניהם:
ניתן לבטל את העסקה על פי התקנות למעלה ובתנאי שהמערכת לא הותקנה בביתו של הלקוח.
שים לב, לאחר התקנה בבית הלקוח אין אפשרות לבטל את העסקה ולבצע החזרה!